- Panduan Pengendalian Latihan Provisional Ahli Farmasi Berdaftar Provisional (PRP) Secara Liberalisasi Di Bawah Lembaga Farmasi Malaysia
- Senarai Premis Latihan Bagi Pegawai Farmasi Provisional (PRP)
- Bahagian Perkhidmatan Farmasi Negeri
- Senarai Borang Urusan Pentadbiran di Pejabat Program Perkhidmatan Farmasi
- Laporan Tahunan dan Statistik Program Perkhidmatan Farmasi
Soalan Lazim berkaitan
Hubungi Kami
Lot 36,
Jalan Universiti (Jalan Prof Diraja Ungku Aziz),
46200 Petaling Jaya, Selangor.
[ Peta Lokasi ]
Tel: 603-7841 3200
Faks: 603-7968 2222
Anda di sini
Dasar Kualiti
Program Perkhidmatan Farmasi IPKKM telah menggubal dasar kualiti yang bersesuaian dengan matlamat organisasi.
Dasar kualiti Program Perkhidmatan Farmasi IPKKM adalah dinamik. Ia akan dikemaskini dari masa ke semasa untuk memastikan kesesuaiannya. Dasar ini akan dijelaskan kepada semua anggota Program Perkhidmatan Farmasi IPKKM supaya mereka memahaminya dan dapat memberi perkhidmatan ke arah memenuhi kehendak dasar tersebut.
Dasar kualiti telah diwujudkan dengan mengambil kira perkara-perkara berikut:
- Kesesuaiannya dengan fungsi Program Perkhidmatan Farmasi IPKKM
- Iltizam untuk mematuhi keperluan-keperluannya
- Keupayaan menambahbaik secara berterusan
- Sebagai asas untuk mewujudkan dan menyemak objektif-objektif kualiti
Kenyataan Dasar Kualiti
Program Perkhidmatan Farmasi IPKKM komited memberi perkhidmatan farmasi yang berkualiti bagi memenuhi keperluan pelanggan dan pihak berkepentingan menerusi usaha penambahbaikan berterusan berlandaskan Sistem Pengurusan Kualiti dan keperluan undang-undang yang berkaitan demi meningkatkan kesihatan rakyat.
- 12958 bacaan