- Daftar Lesen (Manual)
- GARIS PANDUAN PEMBEKALAN UBAT KEPADA PESAKIT YANG DIDISCAJ MELALUI SURAT RUJUKAN BAGI MENERUSKAN RAWATAN DI FASILITI KESIHATAN KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA EDISI 2024
- Pembangunan Profesional Berterusan (CPD)
- PENCALONAN AHLI JAWATANKUASA EDITORIAL E-JURNAL INISIATIF KUALITI PROGRAM PERKHIDMATAN FARMASI, KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA BAGI SESI 2025 - 2027
- Panduan Permohonan Penyenaraian Awal Profesion Penolong Pegawai Farmasi/Juruteknologi Farmasi di Sektor Kerajaan dan Swasta dengan Bahagian Lembaga Farmasi Malaysia
Soalan Lazim berkaitan
Hubungi Kami
Lot 36,
Jalan Universiti (Jalan Prof Diraja Ungku Aziz),
46200 Petaling Jaya, Selangor.
[ Peta Lokasi ]
Tel: 603-7841 3200
Faks: 603-7968 2222
Anda di sini
Adakah iklan perubatan melalui internet memerlukan kelulusan LIU?
Semua jenis media penyiaran yang bertujuan untuk mempromosikan atau menyebarkan maklumat berkenaan produk ubat berdaftar dan perkhidmatan kesihatan bagi menarik perhatian umum boleh diklasifikasikan sebagai iklan, termasuklah media penyiaran internet. Berdasarkan Seksyen 4B Akta Ubat (Iklan & Penjualan) 1956, kelulusan Lembaga Iklan Ubat (LIU) adalah diperlukan sebelum sesuatu iklan boleh disiarkan kepada umum.
- 10846 bacaan