- Daftar Lesen (Manual)
- GARIS PANDUAN PEMBEKALAN UBAT KEPADA PESAKIT YANG DIDISCAJ MELALUI SURAT RUJUKAN BAGI MENERUSKAN RAWATAN DI FASILITI KESIHATAN KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA EDISI 2024
- Pembangunan Profesional Berterusan (CPD)
- PENCALONAN AHLI JAWATANKUASA EDITORIAL E-JURNAL INISIATIF KUALITI PROGRAM PERKHIDMATAN FARMASI, KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA BAGI SESI 2025 - 2027
- Panduan Permohonan Penyenaraian Awal Profesion Penolong Pegawai Farmasi/Juruteknologi Farmasi di Sektor Kerajaan dan Swasta dengan Bahagian Lembaga Farmasi Malaysia
Soalan Lazim berkaitan
Hubungi Kami
Lot 36,
Jalan Universiti (Jalan Prof Diraja Ungku Aziz),
46200 Petaling Jaya, Selangor.
[ Peta Lokasi ]
Tel: 603-7841 3200
Faks: 603-7968 2222
Anda di sini
Adakah LIU memantau dan mengawal iklan yang dibuat oleh syarikat jualan langsung?
Tugas pemantauan dan kawalan iklan bagi semua produk kesihatan termasuk produk syarikat jualan langsung dilakukan oleh Seksyen Koordinasi Saringan Iklan Ubat (SKSaIU), Cawangan Kawalan Iklan, Bahagian Penguatkuasaan Farmasi. Proses saringan iklan produk dan perkhidmatan kesihatan merangkumi semua jenis media dan tugas ini juga dibantu oleh Cawangan Penguatkuasaan Farmasi di setiap negeri.
Fungsi Lembaga Iklan Ubat hanya memproses permohonan kelulusan iklan daripada semua pemegang pendaftaran produk termasuk syarikat jualan langsung.
- 11485 bacaan